DemirDöküm, Akademik Eğitimlerle Müşteri Memnuniyetini Şekillendiriyor

DemirDöküm, Türkiye genelindeki müşteri memnuniyetini mükemmelleştirme hedefi doğrultusunda Sabancı Üniversitesi EDU iş birliği ile sürdürdüğü DemirDöküm Akademi ve “Müşterinin Yıldızları” programıyla iş ortaklarını geleceğe hazırlıyor.

Müşteri memnuniyetinin DemirDöküm’ün DNA’sında yer aldığını belirten Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan; “İş ortaklarımızın müşterilerimize en üstün deneyimi sunmalarını desteklemek, farklı alanlarda yetkinliklerini artırmak, bizi hedeflerimize bir adım daha yaklaştırıyor” dedi.

İklimlendirme sektörünün öncü markalarından DemirDöküm, müşteri memnuniyetini mükemmelleştirme hedefi doğrultusunda DemirDöküm Akademi ve “Müşterinin Yıldızları” programı ile iş ortaklarını geleceğe hazırlıyor. 2018 yılında Sabancı Üniversitesi EDU iş birliğiyle hayata geçirilen DemirDöküm Akademi ve hemen ardından hayata geçirilen “Müşterinin Yıldızları” programı ile şirket, bir taraftan iş ortaklarını geleceğe hazırlarken diğer taraftan “Müşteri Deneyimi” ve “Müşteri Memnuniyeti” alanındaki önemli hedeflere hızlı adımlarla ilerliyor.

SÜRDÜRÜLEBİLİR VE ÖZGÜN BİR PROGRAM

DemirDöküm Akademi, her yıl farklı bir konseptte gerçekleştirilen eğitimlerle iş ortaklarının hizmet, satış ve pazarlama yetkinliklerini geliştiriyor. Yetkinlik geliştirmenin yanı sıra DemirDöküm Akademi, memnuniyet ölçümleri ile bu yetkinliklerin uygulanabilirliğini de izliyor. Müşteri deneyiminde üstün performans sergileyen DemirDöküm iş ortakları ise “Müşterinin Yıldızları” programı ile ödüllendiriliyor.

Müşteri memnuniyetinin DemirDöküm’ün DNA’sında yer alan değişmez bir değer olduğunu belirten Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, “İş ortaklarımızın müşterilerimize en üstün deneyimi sunmalarını desteklemek için DemirDöküm Akademi ve Müşterinin Yıldızları programlarını geliştirdik. Bu programlar sayesinde, iş ortaklarımızın yetkinliklerini artırıyor, performanslarını ölçüyoruz ve başarılarını ödüllendiriyoruz. İş ortaklarımızın müşterilerimize en üstün deneyimi sunmalarını desteklemek, farklı alanlarda yetkinliklerini artırmak, bizi hedeflerimize bir adım daha yaklaştırıyor” dedi.

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BÜTÜNSEL BİR SİSTEM BAKIŞ AÇISI”

Sektördeki ilk ve tek üniversite iş birliği olan DemirDöküm Akademi’nin geride bıraktığı 6 yıllık sürecini değerlendiren Ufuk Atan, “Kurulduğumuz 1954’ten günümüze kullanıcılarımızla olan güven ilişkimiz ve duygusal bağımızın devamlılığı müşteri memnuniyetinden geçiyor. DemirDöküm olarak müşteri memnuniyetini bütünsel ve sürdürebilir bir sistem bakış açısı ile ele alıyoruz. Bugüne kadar DemirDöküm Akademi ve Müşterinin Yıldızları programı ile önemli bir yol kat ettik. Önümüzdeki süreçte gelişim alanlarını sürekli gözden geçirerek, inovatif çözümler üretmeye ve sektörde öncü rolümüzü sürdürmeye devam edeceğiz. Kullanıcılarımızın değişen ihtiyaç ve beklentilerine en hızlı şekilde yanıt vererek, onlara özgü çözümler üreten ve her zaman kalplerinde yer alan bir marka olmayı sürdüreceğiz” açıklamasını yaptı.

İHTİYACA ÖZEL EĞİTİM KURGULANIYOR

Bugüne kadar 1.500’den fazla iş ortağının DemirDöküm Akademi’ye katıldığını belirten Atan şöyle konuştu: “İş ortaklarımız 15 farklı başlıkta, 600 saat sınıf ve 685 saat sanal eğitim aldı. Eğitimleri her sene üstüne koyarak zenginleştiriyoruz. Tüm eğitimleri DemirDöküm markasına ve paydaşlarının ihtiyaçlarına özel olarak geliştiriyoruz. İçerik ve eğitim sistemlerini koşullara ve ihtiyaçlara göre çok hızlı uyarlama kabiliyetine sahibiz. Örneğin pandemi döneminde 1 ay gibi kısa bir sürede tüm eğitim sistemlerini online sınıflara taşıdık. Şu an eğitimlerimiz ağırlıklı yüz yüze olmak üzere hibrit olarak devam ediyor. 2024 ve sonrasında da müşteri memnuniyeti alanındaki yatırımlarımızı artırarak devam ettirmeyi ve bu alandaki öncülüğümüzü sürdürmeyi hedefliyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Kritik toplantı sonrası enflasyon açıklaması!

Ekonomi Koordinasyon Kurulu (EKK), Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz başkanlığında toplandı. Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’ndeki toplantıya, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Enerji ve Tabii …

‘Motosiklet Günleri’nde sürüş eğitimi aldılar

Geleneksel hale gelen Honda Motosiklet Günleri, bu yıl dördüncü kez motosiklet tutkunlarını bir araya getirdi. Maltepe’deki etkinliğe 6 bin 500 kişi online kayıt yaptırdı. Test sürüşü için de 1.500 başvuru yapıldı. Üç gün süren etkinliğe 10 bin kişinin katılımı bekliyor. Etkinlikte 20 farklı segmentlerde 20 farklı model test motorları güvenli sürüş eğitmenleri eşliğinde deneyime sunuldu.

CHP’yi kamikazeye hazırlıyorlar

Türkiye tarihi süreçlerden geçiyor. Terörsüz Türkiye hedefinde çok önemli bir eşikteyiz. Bugün-yarın PKK’nın fesih kararı açıklanacak. Suriye’de halk devrimi gerçekleşti, İsrail 1,5 yıldır katliamlarına devam ediyor. Hindistan-Pakistan savaşın eşiğinde, Rusya-Ukrayna meselesi kördüğüm, ABD ve İsrail, İran’a yönelik tehditlerini artırarak sürdürüyor. Avrupa’da Trump korkusu, Çin-ABD arasında ticaret savaşları tüm gerilimiyle sürüyor. Tüm bu konular Türkiye’yi çok yakından ilgilendiriyor. Türkiye,

Bütçe açığı büyüyor: İktidar 2025’te 3 trilyon TL vergi gelirinden vazgeçti!

Dolaylı vergilerle geniş kesimlere yük bindiren iktidar, vergi istisna ve muafiyetleriyle yalnızca 2025 bütçesinde 3 trilyon TL’lik vergi alacağından feragat etti.

Karahan Boğaziçi Üniversitesi’nde konuştu: Belirsizlikler daha yüksek

Finans Zirvesi 2025, Boğaziçi Üniversitesinin ev sahipliğinde, “Belirsizlik Çağında Finansal Dönüşüm” temasıyla düzenlendi. Para politikası, bankacılık, yatırım dinamikleri, finansal teknolojiler ve dijital dönüşüm gibi başlıkların ele alındığı zirve …

ABD’de borç limiti için harekete geçme çağrısı

ABD Hazine Bakanı Bessent, borç limiti tedbirlerinin ağustos ayında tükenebileceğini belirterek Kongre’ye çağrı yaptı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir