Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde bulunan Devlet Hastanesi’nin otoparkında park halindeki bir otomobil alev aldı. Yangın, sabah saatlerinde meydana geldi. Otomobilden yükselen dumanları fark eden çevredeki vatandaşlar, durumu hemen yetkililere bildirdi. İhbar üzerine, Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne bağlı ekipler hızlı bir şekilde olay yerine intikal etti. Yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, alevlerin kontrol altına alınmasını sağladı. Ancak, yangın sonucunda otomobilde ciddi maddi hasar oluştu. Yangının çıkış sebebinin belirlenmesi için soruşturma başlatıldığı bildirildi.
Related Posts
Başhekimin İfadesi Açıklandı: “Kayıtların Silindiğini Düşünüyorum”
- Can Koç
- 22 Nisan 2026
- 3 min read
- 0
Yalova’da Korkunç Olay: Komşusunu Vuran Saldırgan, Jandarma Baskınından Kaçarken İntihar Etti
- Can Koç
- 12 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0